NÄIN ME TOIMIMME

Meillä on suuri verkosto osa-aikatyöntekijöitä, joita koulutamme SEO-tekstien kirjoittamisessa, minkä ansiosta pystymme tuottamaan hyviä tekstejä edullisesti.
Työmme kulku jakautuu seuraavasti:

1) Hinta- ja hankekuvaus

Kaikki alkaa asiakkaasta eli sinusta. Tavallisesti ensimmäinen yhteys otetaan verkon kautta, esimerkiksi yhteydenottolomakkeemme avulla. Avoimen hinnoittelumme ansiosta on useimmilla asiakkailla jo käsitys lopullisesta hinnasta ja kokonaiskustannuksista. Asiakkaat tietävät usein jo etukäteen, mihin hakusanoihin tai artikkeleihin meidän tulee keskittyä.

2) Koetekstit

Kun olemme vastaanottaneet asiakkaan tilauksen, usein CSV- tai Excel-tiedostona, jossa on lista tuoteteksteistä, jotka tulee kääntää tai artikkelit, jotka tulee kirjoittaa, laitamme tilauksen hallintajärjestelmäämme. Siellä voimme jakaa tehtävän osiin, jos tarvitaan useampia kirjoittajia. Pyrimme kuitenkin aina pitämään kirjoittajien lukumäärän mahdollisimman alhaisena, jotta sisällöstä tulisi yhtenäinen. Kun on kysymys pienemmistä tilauksista, valitsemme aina ainoastaan yhden kirjoittajan. Kaikki valitut kirjoittajat tuottavat hankkeeseen ensin koetekstin, joka oikoluetaan ja lähetetään asiakkaalle kommentteja varten. Koetekstit ovat yleensä muutamia artikkeleita, joiden lukumäärä riippuu hankkeen koosta ja kirjoittajien lukumäärästä.

3) Tuotanto alkaa

Kun koetekstit on kirjoitettu ja asiakas on hyväksynyt ne, alamme työskennellä päähankkeen kanssa (jos asiakas ei jostain syystä hyväksy koetekstejä, me joko kirjoitamme ne uudelleen tai vaihdamme kirjoittajaa, tilanteesta riippuen). Tässä vaiheessa on jokaisella kirjoittajalla deadline, minkä pitäminen on meille tärkeää.

4) Oikoluku ja ainutlaatuinen sisältö

Oikolukija oikolukee kaikki kirjalliset artikkelit ja hallintajärjestelmämme tarkistaa, ettei niissä ole kirjoitus- tai muita virheitä. Myös niiden ainutlaatuisuus tarkistetaan. Tämä on mielestämme hyvin tärkeä vaihe, johon keskitymme erityisesti – meidän oikolukijamme ovat erittäin päteviä.

5) Toimitus

Toimitustapa ja -aika riippuu aina hankkeesta ja asiakkaan tarpeista. Tietyillä suurilla hankkeilla on toimitus päivittäin, kun taas toiset toimitetaan 1-2 kertaa viikossa, tai vaihtoehtoisesti yhdellä kertaa hankkeen ollessa kokonaan valmis. Toimitustavat vaihtelevat, mutta useimmiten toimitamme tehtävät CSV- tai Excel-tiedostoina, jotka, kuten hankkeen kuvaus, voidaan lähettää sähköpostin kautta tai virtuaalisessa kansiossa. Jotkut asiakkaat haluavat saada toimitukset suoraan CMS-järjestelmiinsä, tai vaihtoehtoisesti käyttää meidän API- tai XML-syötteitä noutaakseen ne itse omaan järjestelmäänsä. Me olemme avoimia monille eri ratkaisuille parhaan tuloksen saavuttamiseksi.

6) Laskutus ja asiakaspalaute

Kun hanke on valmis, lähetämme asiakkaalle laskun samalla, kun pyydämme häneltä palautetta. Meillä on paljon kokemusta palvelujemme ja tuotteidemme jatkuvasta kehittämisestä, jotta ne vastaisivat asiakkaidemme tarpeita ja toivomuksia. Aiomme tietenkin jatkaa kehitystyötä.